Skip to main content

Telefoon logo 0316-226626  | Mail logo Info@hameverhuur.nl

 

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoord op de meest voorkomende vragen.
Mocht uw vraag hier niet bij zijn kunt u ons tijdens de openingtijden bellen via 0316-226626, ons contactformulier invullen of mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

 

Algemeen

Kan ik ook voor een halve dag huren?

Nee, de minimale huurperiode is 1 dag.

 

Kan ik machines of gereedschappen ook laten bezorgen en ophalen?

We kunnen materieel ook op locatie bezorgen en ophalen. U betaalt dan een vergoeding voor de transportkosten.

 

Verkopen jullie ook machines en gereedschap?

U kunt bij ons ook terecht voor de aanschaf van machines en gereedschappen, zowel nieuw als gebruikt.

 

Krijg ik uitleg over hoe een machine werkt?

Uiteraard krijgt u bij het ophalen van de machine een duidelijke uitleg van onze medewerker. Ook wanneer de machine wordt bezorgd. Heeft u toch nog vragen? Stel ze gerust!

 

Waar vind ik de verhuurvoorwaarden?

Op deze pagina vindt u onze Algemene voorwaarden.

 

Retourneren

Dienen de gehuurde materialen schoon retour gebracht te worden?

Alle machines en gereedschappen die u bij ons huurt, zijn schoon en verkeren in goede staat. We rekenen erop dat u het gehuurde ook weer schoon en in goede staat terugbrengt. Is dit niet het geval, dan worden er schoonmaak- en/of reparatiekosten in rekening gebracht.

 

Moet ik de machine na gebruik zelf aftanken?

Ja, maar let op: als u de machine zelf aftankt gebruik dan altijd de juiste brandstof!
Wanneer de machine bij retourneren niet getankt is, wordt dit door ons gedaan en worden er extra kosten in rekening gebracht.

 

Reserveren

Moet ik altijd vooraf reserveren?

Nee, dit is niet noodzakelijk maar het is wel aan te raden. Zo weet u zeker dat de juiste machine beschikbaar is.

 

Kan ik een reservering annuleren of wijzigen?

U dient minimaal 24 uur voor aanvang van de huur startdatum de reservering te annuleren. Hieraan zijn geen kosten verbonden. Echter indien wij voor de betreffende reservering kosten hebben moeten maken dan worden deze aan u doorberekend.

 

Moet ik mij kunnen legitimeren?

Ja, dit is verplicht. U moet een geldig legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) kunnen tonen.